HPE 1 Year Post Warranty Tech Care Basic DL360 Gen10 Service
Výrobce |
HP ENTERPRISE |
|
---|---|---|
Kód | 26705839 | |
Part No. | HS7W0PE | |
Dostupnost |
|
|
Dostupnost na pobočkách |
|
|
Vaše cena bez DPH | 26 369 Kč | |
DPH | 21% | |
Vaše cena s DPH | 31 906 Kč | |
Garance ceny | Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu? Informujte nás! | |
Záruka | 36 Měsíce | |
Objednat |
|
|
Hodnocení produktu |
Hodnoceno 0x
|
Tento kód slouží k prodloužení dosavadního supportu. Prodloužení je možné nejdříve 4 měsíce před expirací a nejpozději měsíc po expiraci! Zkontrolovat stav supportu můžete na následujícím odkazu:...
Diskuse (0)
Diskuse neobsahuje žádné příspěvky | |
Vstup do diskuse - počet příspěvků: 0 Odebírat diskusi e-mailem |
Poslat info
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste na našich stránkách chybu?
Zaslat informaci o produktu známému
- Počítače Compos
- Počítače
- Servery (IBM, DELL, HP, FS)
- Servery (SuperMicro)
- FC/10Gb/40Gb/Infiniband
- Notebooky
- Tablety
- Elektronické čtečky knih
- Baterie & Nabíjení
- Bezdrátové síťové prvky
- CARE PACK, ZÁRUKY
- Datové přepínače (KVM)
- Foto-Video
- DVD,Blu-ray,Hi-fi,Kina
- Flashdisk USB
- GPS zařízení
- Grafické karty
- Herní konzole
- HL. ZÁZNAMY, VYSÍLAČKY
- Chlazení
- Kabely a Redukce
- Kalkulačky
- Kancelářské potřeby
- Klávesnice a myši
- Monitory
- Mechaniky
- Média
- Meteostanice
- MP3/MP4 přehrávače
- MULTIMÉDIA
- Paměti
- Paměťové karty
- PC Skříně
- Pevné disky
- PDA/MDA, Navigace
- Pokladní systémy
- Procesory
- Projektory
- Pro legraci
- Reproduktory
- Řadiče
- Scannery a panabordy
- Satelitní technika
- Set-top boxy
- Síťové prvky
- Sluchátka, mikrofony
- Software
- Smart
- Spotřební materiál
- Telefony,Mobily,Hodinky,Faxy
- Televize
- Tiskárny
- TV karty, Střižny
- Webkamery
- Zabezpečovací systémy
- Základní desky
- Zálohovací zařízení
- Záložní zdroje
- Zdroje pro PC
- Zvukové karty
- Výprodej
- Autopříslušenství
- Elektromobilita
- Optika
- Spotřební Elektronika
Naposledy navštívené
Kód | Název produktu | Vaše cena |
---|
Podrobnosti
Popis produktu:
Tento kód slouží k prodloužení dosavadního supportu. Prodloužení je možné nejdříve 4 měsíce před expirací a nejpozději měsíc po expiraci! Zkontrolovat stav supportu můžete na následujícím odkazu: https://support.hpe.com/hpsc/wc/public/home
Basic
Pokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardní pracovní doba) Výjezd na místo do dalšího pracovního dne (NBD)
PŘEHLED SLUŽBY
HPE Pointnext Tech Care (dále jen HPE Tech Care) je komplexní provozní podpora pro hardwarové a softwarové produkty HPE (dále jen produkty HPE). HPE Tech Care pomáhá IT týmům soustředit se na rozvoj firmy díky proaktivnímu hledání lepších způsobů práce místo toho, aby se soustředily pouze na reaktivní problémy.
HPE Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že umožňuje přímý přístup k odborníkům na konkrétní produkty a nabízí obecné technické poradenství, aby zákazníci mohli nejen zmírnit rizika, ale také nadále hledat možnosti, jak pracovat efektivněji. Zákazníci HPE Tech Care mohou získat pomoc prostřednictvím několika kanálů, mezi které patří telefon, HPE moderovaná fóra s garantovanou dobou odezvy, automatické vytváření incidentů a chat v reálném čase. Služba poskytuje přístup k odborným technickým pracovníkům se specializovanými znalostmi hardwaru a/nebo softwaru z hlediska konkrétního používání a zajišťuje, aby zákazníci nemuseli trávit čas odpovídáním na zbytečné otázky týkající se priority nebo čísla smlouvy. HPE Tech Care překračuje hranice běžné podpory tím, že nabízí obecné technické poradenství pro provoz, správu a zabezpečení podporovaného produktu.
HPE Support Center nabízí vylepšené a personalizované digitální prostředí, které zákazníkům pomáhá se správou jejich zařízeních na základě rozpoznání různých produktů nainstalovaných v prostředí zákazníka a jejich vzájemné propojení. Nové samoobslužné nástroje umožňují zákazníkům provádět určité aktivity, aniž by bylo nutné zakládat servisní požadavky. Dále služba nabízí portál s vybranými výukovými materiály. HPE Tech Care nabízí přístup k odborníkům HPE, kteří pomohou zákazníkům dosáhnout lepších provozních parametrům a optimalizovat výkon, jak u jednotlivých produktů,tak až po cloudové prostředí.
STRUKTURA SLUŽBY
Služba HPE Pointnext Tech Care, jak uvedeno níže, nabízí obecnou sadu funkcí a vlastností specifických pro určitý hardware a/nebo software, založenou na podporované technologii a na tom, zda se jedná o hardware, software nebo obojí. Některé funkce služby jsou vylepšené, pokud je aktivní HPE InfoSight1, který umožňuje společnosti Hewlett Packard Enterprise poskytovat lepší úroveň technické pomoci prostřednictvím umělé inteligence. Zákazníci, kteří se zaregistrují online, prostřednictvím služby HPE Support Center, získají přístup k vylepšeným digitálním funkcím umožňujícím snadnější správu a přímé zapojení společnosti HPE. Doba vzdálené odezvy a výjezdu na místo se liší podle vybrané úrovně služby. Nejvyšší úroveň služby nabízí dodatečnou pomoc zákazníkům v případě, že dojde k výpadku.
Telefonický kontakt na odborníky
Odborný online chat
Odezva v odborném fóru
Obecné technické poradenství
Asistence s HPE InfoSight
Prediktivní upozornění HPE InfoSight
Automatické hlášení incidentů
Videa technických tipů
Přístup k elektronickým informacím o službách a podpoře
Outage management (pouze kritická úroveň služby)
Funkce služby pro hardware
Vzdálená diagnostika problému a podpora
On-site hardwarová podpora
Náhradní díly a materiál
Vzdálené virtuální navádění ( VRG)
Ovládací panely HPE InfoSight
Tipy k využívání HPE InfoSight
Aktualizace firmwaru pro vybrané produkty
Collaborative Support a Assistanc
Pravidelná údržba (pro vybrané produkty)
6 hodinový fix time (pouze kritická úroveň služby)
Funkce služby pro software
Softwarová licence
Podpora softwaru
Podpora při instalaci
Podpora softwarových funkcí a provozní podpora
Aktualizace softwarových produktů a dokumentace
Volitelné funkce
Ponechání poškozených médií (DMR)
Komplexní ponechání poškozeného materiálu (CDMR)
SERVISNÍ ÚROVNĚ SLUŽBY HPE POINTNEXT TECH CARE
Basic
Pokrytí 9x5 s 2 hodinovou odezvou (standardní pracovní doba) Výjezd na místo do dalšího pracovního dne (NBD)
Essential
Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu, kde relevantní)
Výjezd na místo do 4 hodin (4h response)
Critical
Pokrytí 24x7 s 15 minutovou odezvou na incidenty se závažností 1 (přímé spojení na produktového specialistu, kde relevantní) Garantovaná doba opravy do 6 hodin (6h call-to-repair, kde relevantní) Outage management pro incidenty se závažností 1.
Všechny úrovně služby nabízí 24x7 přístup k online samoobslužným funkcím a funkcím vlastního řešení, 24x7 vytváření incidentů a pro podporovaná zařízení také k analytice HPE InfoSight a automatickému hlášení incidentů.
Uvedené možnosti servisních úrovní HPE Tech Care závisí na produktu. Společnost HPE poskytuje tyto funkce podpory hardwaru pro vybrané hardwarové produkty a funkce podpory softwaru pro vybrané softwarové produkty. Některé funkce služby nemusí být dostupné ve všech jazycích a lokalitách. Časové odezvy jsou ve všech případech závislé na dostupnosti místa servisu u zákazníka. Způsobilost produktu se může lišit. Podrobné informace o dostupnosti služby a způsobilosti produktu získáte od místní obchodní pobočky společnosti HPE nebo od obchodního zástupce společnosti HPE.
Obchodníci