Hledáme komunikativní, pečlivou a zodpovědnou posilu do našeho týmu.
Náplň práce:
- administrativní činnosti
- bankovnictví (platební příkazy, zpracování plateb)
- účetnictví (podklady pro účtárnu, faktury, dobropisy, zápočty, pokladní doklady atd.)
- práce s PC (především Excel, Word, Outlook)
- logistika (objednávání zásilek atd.)
- komunikace (kontakt se zákazníky a dodavateli)
- chod kanceláře (zjišťování základních potřeb zaměstnanců atd.)
Nabízíme:
- Práci v mladém kolektivu
- Zázemí dynamicky se rozvíjející české firmy
- Dobré platové ohodnocení
- Pracovní úvazek na HPP na dobu neurčitou
- Místo výkonu práce: Praha 10
- Termín nástupu: nejlépe ihned
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
- znalost práce na PC
- základní znalosti účetnictví
- odolnost vůči stresu
Nabízíme Vám:
- nástupní plat 40 000 hrubého, po zapracování senior obchodník s jasně definovaným systémem odměňování bez platového stropu!
- práci na plný úvazek a standardní pracovní smlouvu na dobu neurčitou se zkušební dobou tři měsíce
- kolektiv mladých a přátelských lidí, pěkné pracovní prostředí
- jasně definovaný kariérní růst a možnost ovlivňovat si výši své mzdy
- naši maximální podporu, pomoc a ochotu naučit vás vše, co budete k práci potřebovat - zaškolení, vzdělávání, pomocnou ruku
- zázemí stabilní firmy s každoročním ekonomickým růstem. S námi můžete vyrůst i vy!
- zaměření na produkty, které dnes potřebuje každý člověk i firma – nabízíme vám dostatek vašich budoucích zákazníků
- mobilní telefon a po zapracování služební vůz
- zaučíme, naučíme vše tak, abychom vás vedli k úspěchu v COMPOSu
Co požadujeme?
- tvorba konfigurace serverů a následný prodej serverového hardwaru
- znalost výpočetní techniky (serverů a hardwaru především), všeobecný přehled
- zkušenosti s obchodem
- spolehlivost, dochvilnost, týmového ducha i schopnost pracovat samostatně
- dobré vystupování, prezentaci a hlasový projev
- udržování a budování pozitivních vztahů, péče o zákazníky
- aktivního řidiče
- znalost Anglického jazyka (komunikace se zahraničními dodavateli)
- Výhodou bude: Znalost trhu IT, znalost serverů Supermicro, značek HP/Dell/Lenovo/ASUS, praxe v oboru, znalost práce s programem i6
Nástup možný ihned.
Vaše role
Hned od počátku se vás ujme zkušený kolega, který bude váš "parťák" tak, aby váš start v COMPOS DISTRIBUTION byl co nejefektivnější a bez stresu. Hlavní náplň pozice:
- Budovaní dlouhodobých vztahů s klienty, které se nám daří vytvářet již skoro 20 let
- Prezentace naší firmy na trhu
- Odpovědnost za získávaní nových klientů
- Správu klientského portfolia stávajících spokojených, a i Vámi získaných zákazníků
- Prodej veškerého IT, hardwaru a software, který dnes potřebuje každá firma
- Vše vás naučíme, máme zavedený a lety prověřený systém
Nabízíme
Jistotu v podobě silného a férového zaměstnavatele:
- Zajímavou práci s velmi dobrým platovým ohodnocením
- Práci v Praze na HPP
- Možnost zásadně ovlivnit výši svého platu - BEZ PLATOVÉHO STROPU
- Výhledově služební vůz i pro vlastní potřebu
- Možnost nákupu produktu pro vlastní potřebu za velkoobchodní cenu
- Po zapracovaní možnost home office
- Příjemné pracovní prostředí a kamarádský kolektiv
Majitel a jednatel společnosti COMPOS DISTRIBUTION odpovídá na otázku, proč jsou naši zaměstnanci s námi 10 i více let.
Hledáte stabilního zaměstnavatele, který drží slovo. Ozvěte se nám.
Miroslava Krákorová, náš senior obchodník, u nás začínala před 11 lety. Mirka k nám přišla bez jakékoli znalosti IT z oboru gastro.V uvedeném rozhovoru Mirka vypráví o svých jedenácti letech v COMPOS DISTRIBUTION.
Jste v nejistém oboru a chcete budoucnost a jistotu. Ozvěte se nám.
Robert Jech vypráví o tom, co mu dalo a jak jej změnilo prvních 6 měsíců ve společnosti COMPOS DISTRIBUTION.
Rozhodujete se, kde začít svoji kariéru a umíte si jít za svým cílem? Ozvěte se nám.